3 תשובות
לא אבל חברה שלי התנדבה שם.
היא סיפרה לי שבשבילה זה היה מאוד כיף ומשמעותי והיא נהנתה מכל רגע (בנוסף גם לחברים חדשים שהיא הכירה שם).
למרות שלא התנדבתי שם אני ממליצה לך לנסות
היא סיפרה לי שבשבילה זה היה מאוד כיף ומשמעותי והיא נהנתה מכל רגע (בנוסף גם לחברים חדשים שהיא הכירה שם).
למרות שלא התנדבתי שם אני ממליצה לך לנסות
שואל השאלה:
את מתנדבת שם?
את מתנדבת שם?
אנונימית
את עולה למשמרויות ועוזרת לצוות..
כן זה כולל לכבות שריפות וכאלה
כן זה כולל לכבות שריפות וכאלה
באותו הנושא: