5 תשובות
תערער
לאח שלי זה קרה והוא הגיש ערעור למנהלת ואישרו לו
עוד לא קיבלתי אבל הייתי השנה 5 אנגלית ו3 ואני אולי עולה ל4
אני עולה ל-יא אבל אני זוכרת שבסוף כיתה ט לא אהבתי את היחידות ששובצתי עליהם אז עירערתי ואישרו לי
דווקא מרוצה אבל עדיין מפחדת כי יצא לי את מה שרציתי (ועכשיו יהיה לי מלא עומס)
אנונימי