4 תשובות
אבל החומר הוא פשוט כל החומר של השנה וכל מה שעשית מתחילת השנה. זה לא שאת לא יודעת שום דבר.
גם אם תקבלי עכשיו 50 זה עדיף מכלום.
בכל מקרה, תבררי עם המורה שלך מה את יכולה לעשות ומה יקרה אם לא תיגשי.
שואל השאלה:
כי היא הודיע לי רק היום מה החומר ואין לי עצבים ללמוד
אנונימית
למה את לא רוצה לגשת לעשות? גם אם תקבלי ציון נמוך זה עדיף מ0.
לדעתי אם לא תיגשי פשוט ישימו לך 0 ב30%, ואוליי יתנו לך אפשרות למועד ב שנה הבאה זה כבר תלוי בבית ספר.
אני לא יודעת איך זה הולך אבל את תוכלי לגשת שנה הבאה עם י' לעשות תדברי עם המורה.
חוץ מזה חבל שלא תעשי זה ממש קל
:(?