6 תשובות
אני לא יודעת מה הכי טוב אבל חיל האוויר זה טוב
חיל הים
קודם תקבל תשובות זה יפה שאתה שואף להיות שם אבל אף אחד לא מבטיח לך
שואל השאלה:
אני בשוחרות של חיל האוויר
אני בשוחרות של חיל האוויר
אנונימי
חיל משאבי אנוש!
גם אני שוחרת חיל האוויר..
לדעתי אין חיל אחד יותר טוב( אם כי אני מחוברת לחיל האוויר הרבה יותר) כי כל חיל מביא את היופי שלו בפני עצמו וביחד הם מרכיבים את צה''ל, כי צה''ל לא בנוי מחיל אחד שמנסה להיות יותר טוב מהשני כי לכל חיל תפקיד אחר (:
לדעתי אין חיל אחד יותר טוב( אם כי אני מחוברת לחיל האוויר הרבה יותר) כי כל חיל מביא את היופי שלו בפני עצמו וביחד הם מרכיבים את צה''ל, כי צה''ל לא בנוי מחיל אחד שמנסה להיות יותר טוב מהשני כי לכל חיל תפקיד אחר (:
באותו הנושא: