התחברות
הרשמה
רגע אז מחר נקום בבוקר וסוג של היה חושך בגלל הליקוי חמה?
20 ביוני 2020, 20:01
ליקוי ירח
ליקוי חמה
אסטרונומיה
מתי
2 תשובות
לא יהיה חושך
אבל יהיה יותר חשוך
ז
זאב (נאמן)
לא יהיה ממש חושך כמו בלילה אבל פחות יהיה מואר
ס
סתמו אבל
באותו הנושא:
חשבתם על זה שאומרים בבוקר בוקר אור אז זה אומר שבלילה אמורים לומר לילה חושך? זה גאוני
מה אתם אומרים? בבוקר נקום ויהיה אינסטגרם?
בנות, איך הכי נוח ויעיל (מהבחינה שלא נקום עם כתמים של דם על המכנס בבוקר) לישון?
למה בנות מפחדות ללכת לבד בחושך אבל בבוקר הן לא? זה משנה?
תכננתי לעשות ריצת בוקר, קמתי עכשיו אבל אני רואה שעדיין יש חושך..
למה אומרים בוקר אור אבל לא אומרים לילה חושך? (שיהיה לכולכם לילה חושך)
אח שלי אוהב לדגדג אותי בכפות רגליים כשאני ישן ב6 בבוקר איך אפשר לנקום בו?
איך לנקום באחותי שהעירה אותי ב5 בבוקר והתחילה להשתעל דווקא חדר לידי ולהעיר אותי?
איזה מעצבן זה שמדליקים תאור בבוקר כשה כל הלילה ישנת בחושך מפחיד
מה עדיף - תמונות מהיום בבוקר להעלות מחר בבוקר או עכשיו שכבר די מאוחר וחושך ?
בשעון חורף יש יש אור בשש בבוקר וחושך בחמש בערב?