3 תשובות
לכל אייפון שיותר חדיש מאייפון 8
לי יש את האייפון 11 הוא באמת ממש ממש טוב אבל לפעמים יש לו באגים והוא נעצר ואז איזה חמש דקות הוא עושה לעצמו ריסטרט אבל הוא באמת שווה את זה הביצועים שלו מעולים
ממליץ לך להמשיך עם אנדרואיד, תראי מה התקציב שלך ולפי זה תבחרי.