14 תשובות
הגיוני
אולי היא מאומצת או משהו
אז היא לא קוראת להם אמא ואבא
אז לא הגיוני
אז היא לא קוראת להם אמא ואבא
אז לא הגיוני
אנונימי
מצד אחד לדעתי באמת צריך לכבד את ההורים ולא לקרוא להם בשמות הפרטיים
מצד שני יכול להיות שהם גם רוצים את זה, אנחנו לא יכולים לשפוט מהצד
מצד שני יכול להיות שהם גם רוצים את זה, אנחנו לא יכולים לשפוט מהצד
הגיוני.
אל תדחפי את האף שלך, עניין שלה ואם את כל כך מסתקרנת למה היא קוראת בשמם הפרטי תשאלי אותה
שואל השאלה:
היא ממש לא מאומצת. הם הוריה הביולוגיים
היא ממש לא מאומצת. הם הוריה הביולוגיים
אנונימית
אולי היא רבה איתם או משהו אבל אל תתערבי ביחסים שלהם
זה לא אמור לעצבן אותך.
את לא יודעת מה הולך שם ולמה היא קוראת להם כך
את לא יודעת מה הולך שם ולמה היא קוראת להם כך
לדעתי, לא הגיוני שזה עיצבן אותך, את לא יודעת מה המצב ביניהם ולמה זה ככה. אם את רוצה, את יכולה להתעניין ולשאול...
אנונימית
לט הגיוני שזה עצבן אותך את לא יודעת מה הולך להם בבית אולי ההורים שלה רצו בזה.
שמעתי סיפורים שההורים לא רוצים שיקראו להם אבא ואמא כי זה מרגיש להם שהם מזדקנים
שמעתי סיפורים שההורים לא רוצים שיקראו להם אבא ואמא כי זה מרגיש להם שהם מזדקנים
זה לא המקום שלך להתערב זה לא קשור אלייך אח תתערבי את לפעמים לא יודעת את התמונה המלאה
זה היה נראה לי פשוט מוזר, אבל מי יודע אולי יש סיבה. תשאלי אותה.
אמ... לא?
מה נסגר?
איזו סיבה יש לך להתעצבן לגבי דבר כזה?
קודם כל, זה לא עניינך.
דבר שני, זה לא מקומך לנזוף בה לגבי שום דבר שהיא עושה, במיוחד לא לגבי מערכת היחסים שלה עם ההורים שלה.
דבר שלישי, זה דבר שהוא מאוד תלוי תרבות. יש מקומות שבהם הילדים קוראים להורים בשמות הפרטיים כדרך להביע כבוד.
אם זה משהו שמאוד מעסיק אותך משום מה, תשאלי אותה למה אצלם זה ככה, בעדינות ובנימוס.
מה נסגר?
איזו סיבה יש לך להתעצבן לגבי דבר כזה?
קודם כל, זה לא עניינך.
דבר שני, זה לא מקומך לנזוף בה לגבי שום דבר שהיא עושה, במיוחד לא לגבי מערכת היחסים שלה עם ההורים שלה.
דבר שלישי, זה דבר שהוא מאוד תלוי תרבות. יש מקומות שבהם הילדים קוראים להורים בשמות הפרטיים כדרך להביע כבוד.
אם זה משהו שמאוד מעסיק אותך משום מה, תשאלי אותה למה אצלם זה ככה, בעדינות ובנימוס.
באותו הנושא: