7 תשובות
כנראה תהיה איפשהו באמצע
נראה לי שאתה תשאר בגובה הזה
אולי תגבהה ל1.65
אבל לך תדע...
שואל השאלה:
אני יכול לעשות משהו שינשנה משהו?
אנונימי
וואלה לא יודעת
יש מצב שתהיה גבוה יותר
אבל אתה סבבה פשוט אם באלך תנסה אולי לשים נעליים גבוהות וזה
המקסימום שתגיע לגובה של אבא שלל
יש לך עוד הרבה לעבור עם הגובה הזה
או
שהסבא (ברבים) והסבתא (ברבים) גבוהים אז אולי יש אור בקצה המנהרה
1.55 לא יכול להיות כי אתה עברת את זה כבר