9 תשובות
מה יש לי לעשות כבר מחר אותו דבר מה שאני עושה עכשיו אז מה זה משנה מתי אני הולך לישון...
feel you sis. שרדתי את יא נטו בזכות הקורונה
השנה הייתה גרועה מרגיש לי שרק לפני יומים היה 1 בספטמבר
ואין לי כוח לישון( מצחיק
ואין לי כוח לישון( מצחיק
משעמם פשוט
סתם התעוררתי
אם הנשמה שלך יוצאת מהגוף בלילה, לך לראות רופא בקשר לזה
אני גם איך לעזעזל שרדנו?
כל הכבוד לכם! שנה הבאה יהיה טוב יותר!
כל יום אנחנו צריכים לקום בבוק ולהודות לאבא שלנו שבשמיים על שהעיר אותנו בבוקר והחזיר את נישמתנו לגוף
באותו הנושא: