32 תשובות
כן ראיתי את זה גם בגיל הזה
כן
זה בסדר לדעתי ואני הולכת לצפות בקרוב
בגדול הסדרה מוגדרת 16+.. לדעתי זה בסדר לפחות מגיל 14
13
לדעתי 12 פחות מתאים
לדעתי 12 פחות מתאים
היא בת 12 וחצי מה זה משנה 12 וחצי או 13
אני ראיתי בגיל 12:)
שואל השאלה:
כאילו גם כל השכבה שלי רואה את זה
כאילו גם כל השכבה שלי רואה את זה
העצה שלי אלייך היא לחכות עם זה לפחות חצי שנה... לא כי זה תוכן מאוד קשה - כן יש שם דברים לא נעימים אבל לא ברמה של מצלק נפשית... נטו כי זה תוכן שהוא לא מותאם לגיל שלך והייתי ממליצה לך לשמור על התמימות שלך כל עוד את יכולה
שואל השאלה:
אני עוד מעט בת 13
אני עוד מעט בת 13
שואל השאלה:
וחוץ מזה גם כל השכבה שלי רואה כולל הבנים
וחוץ מזה גם כל השכבה שלי רואה כולל הבנים
אויש נו מה היא כבר תראה שם
שואל השאלה:
גם כאילו כל הדברים המיניים אז הם מוסתרים כאילו
גם כאילו כל הדברים המיניים אז הם מוסתרים כאילו
לשאלתך אויש נו מה היא כבר תראה שם - דם סקס סמים אלכוהול מערכות יחסים רעילות והרבה אנשים נרצחים ולא בדרכים הכי עדינות. אני אומרת בתור אחת שנחשפה לדברים האלה בגיל צעיר שאם הייתי יכולה לבחור עכשיו הייתי משנה את זה ודוחה את כל הדברים האלה אפילו בכמה שנים. וזה למה אני המלצתי לה לדחות את זה גם כדי שהיא תוכל ללמוד מהטעויות שאני עשיתי
שואלת השאלה תעשי בסופו של דבר מה שאת בוחרת אני אומרת לך את זה מתור רצון לעזור לך אבל בסופו של דבר זאת ההחלטה שלך
אבל היא מודעת לזה והיא לא תראה שום זין או כוס ,נכון יהיו מילים וקיים לא נעימים אבל היא לא ילדה קטנה אני בטוחה שזנ לא חדש לה הקטעים האלו
נשמה את גדולה ממנה בסך הכל בשנתיים הלוואי שגם את לא היית נחשפת לדברים האלה
תקשיבי שאין על מה להחשף "נשמה" טוב שתעשה מה שבא לה בכללי היא יכולה לשאול תחברות שלה,אם לראות או לא
בסופו של דבר דברים כאלה חודרים לך לנשמה ואי אפשר לומר שהדברים האלו לא משפיעים... ואני אומרת את זה בתור מישהי עם ניסיון בדבר אני לא סתם מחרטטת זה דברים שאני חוויתי על בשרי
לדעתי זה בסדר
בגילאים האלה גם הייתי רואה סדרות עם "סקס", "סמים" וכו'
ביומני הערפד אין ככ סמים חוץ מבעונה הראשונה עם גרמי וגם זה בקושי
והאנשים שנרצחים... מן הסתם ערפדים הם יצורים *דמיוניים* שרוצחים אנשים
היא מודעת שהכל מבוים ואני לא רואה בעיה עם זה
בגילאים האלה גם הייתי רואה סדרות עם "סקס", "סמים" וכו'
ביומני הערפד אין ככ סמים חוץ מבעונה הראשונה עם גרמי וגם זה בקושי
והאנשים שנרצחים... מן הסתם ערפדים הם יצורים *דמיוניים* שרוצחים אנשים
היא מודעת שהכל מבוים ואני לא רואה בעיה עם זה
זה משתנה מאדם לאדם
עלייך זה השפיע עליי בגיל 10 זה לא השפיע אז
עלייך זה השפיע עליי בגיל 10 זה לא השפיע אז
מה לחדור לנשמה בידיוק? ומה להשפיע בידיוק טוב איבדתי אותך
מסכימה איתך שלא על כולם זה משפיע. ברור שלא על כולם זה משפיע. אבל תחשבי על זה שמכל האנשים בשכבה שלה שנחשפים לתוכן כזה בגיל צעיר לפחות לכמה מהם זה יכול לפתח בעיות בעתיד. אז מה שאני אומרת זה פשוט שחבל שהיא תיקח את הסיכון הזה אם היא יכולה לחכות עוד קצת
היא אמורה להיות מודעת לגבולות של מה שהיא לצפות בו
היא יכולה לשאול כמה ילדים מה בערך הדבר הכי נורא שיש שם ולדעת
אפשר גם לעצום עיניים או להנמיך בקטעים שיש בהם דם אין עם זה שום בעיה
הרוב שם זה דרמה ותסבוכים
היא יכולה לשאול כמה ילדים מה בערך הדבר הכי נורא שיש שם ולדעת
אפשר גם לעצום עיניים או להנמיך בקטעים שיש בהם דם אין עם זה שום בעיה
הרוב שם זה דרמה ותסבוכים
כן, ראיתי בגיל 11 ולא הייתי מזועזעת כמובן עם אחותי הגדולה ואז הפסקתי
בקיצור אני אחד מהמקרים האלו שהדברים אצלם השתבשו בגלל זה אני יכולה להגיד דברים מהחוויה שלי והניסיון האישי שלי. לי אישית, ההיחשפות בגיל צעיר לתוכן כזה הביא לפראנויות, דיכאון ועוד כל מיני דברים שאני מעדיפה לא לשתף כן בייחוד ששואלת השאלה בת שתים עשרה אז עדיף לטובתה שהיא פשוט לא תדע עליהם, אני מודעת לזה שאני אחת מהמקרים היותר קיצוניים וברור לי שזה לא משפיע באותה המידה על כולם, אבל אפילו אם לחשיפה לתוכן הזה תהיה רק השפעה קטנה לרעה על הדברים שהיא מרגישה, לא עדיף לנסות למנוע גם את ההשפעה הקטנה הזאת?
עזבו אני ניסיתי לעזור אבל אני כמובן לא אתעקש אם העזרה שלי לא רצויה כאן
לילה טוב (:
לילה טוב (:
לא קשור את יותר ממוזמנת לבוא ולספר את הניסיון האישי שלך, פשוט זה מקרה ממש ממש קיצוני לפי מה שאת אומרת... קודם כל אני מקווה שאת מתגברת על זה ושיהיה לך המון בהצלחה
אבל 95 אחוז מהילדים שרןאים את הסדרה לא חווים דברים כאלה, ואין צורך שהיא תחזיק את עצמה כמה שנים בשביל לראות סדרה, אני אישית לא יכולה להתאפק כשאני רוצה להתחיל סדרה חדשה, ואם היא יודעת מה טוב בשבילה היא תפסיק ברגע שהיא מרגישה שהיא לא יכולה להתמודד עם זה
לילה טוב 3>
אבל 95 אחוז מהילדים שרןאים את הסדרה לא חווים דברים כאלה, ואין צורך שהיא תחזיק את עצמה כמה שנים בשביל לראות סדרה, אני אישית לא יכולה להתאפק כשאני רוצה להתחיל סדרה חדשה, ואם היא יודעת מה טוב בשבילה היא תפסיק ברגע שהיא מרגישה שהיא לא יכולה להתמודד עם זה
לילה טוב 3>
שואל השאלה:
אני עוד חודשיים בת 13
אני עוד חודשיים בת 13
שואל השאלה:
וגם כל השכבה שלי רואה
וגם כל השכבה שלי רואה
שואל השאלה:
ואגב אני מכירה ילדה שהיא חברה של האחיות הקטנות שלי היא בכיתה ד והיא רואהניומני הערפד
ואגב אני מכירה ילדה שהיא חברה של האחיות הקטנות שלי היא בכיתה ד והיא רואהניומני הערפד
לפי דעתי אין בכלל בעיה לראות
תראי את עונה 1 ותתקדמי משם
תראי את עונה 1 ותתקדמי משם