6 תשובות
כלום, שתהנה
לפרוטוקול בכלל אין לי בת אזז
לפרוטוקול בכלל אין לי בת אזז
אומרת לה להיפרד ממנו
אין לי בעיה אם זה
כלום
כלום
מתפלאת מאוד, ממתי יש לי בת? ולמה לא שהבן שלי יצא עם ערביה?
באותו הנושא: