5 תשובות
אבל אנחנו לא לומדים בחופש.
יא יב חייבים להשלים בגרויות ואין מה לעשות , ממלא גם בלי הקורונה הם היו לומדים בקיץ
יא יב חייבים להשלים בגרויות ואין מה לעשות , ממלא גם בלי הקורונה הם היו לומדים בקיץ
אתם כנראה כן תבואו בשביל שיהיה לכם בגרות
ביב אין לנו לימודים ודחיות רק בגרויות במהלך החופש
ביב אין לנו לימודים ודחיות רק בגרויות במהלך החופש
שואל השאלה:
אומרים שייהיה אפשרות כזאת .
לכמה בתי ספר . בגלל המבחנים
אומרים שייהיה אפשרות כזאת .
לכמה בתי ספר . בגלל המבחנים
כנראה בסוף מבטלים את זה, אבל כן אם הם חושבים שנבוא הם חיים בסרט. לפחות אצלי בבית ספר אף אחד לא מתכוון להגיע, ועוד שאת התעודות אנחנו מקבלים ביום ראשון.
היא צודקת יש דבר כזה בית ספר קיץ משהו כזה אבל שוב זה יעשה הרבה בעיות ובמקום להבין שמה שהתחיל את הגל השני זה אשכרה הבית ספר הם ממשיכים בכוח וזה יגיע והם ישלמו על זה