3 תשובות
זה ממש טוב! אני גם כותבת וקוראת שם תשלחי לפה קישור לסיפור אולי אני גם אקרא:)
זה טוב מאוד! הלוואי עליי כול כך הרבה בכול כך מעט זמן
אבל זה תלוי כמה פרקים העלת- אם העלת 20-30 פרקים אין פלא, אבל אם העלת 3-10 פרקים זה פגז