4 תשובות
לא קולט עדיין לגמרי , הולך לחפש את עצמי בצבא
ונעשה רונדו מתישהו שבוע הבא
ונעשה רונדו מתישהו שבוע הבא
אשכרה.. עדיין לא לגמרי מעכלת כי יש לי עוד בגרויות
אבל כנראה שזה יבוא לי בדיליי
אבל כנראה שזה יבוא לי בדיליי
עדיין קשה לי לקבל את זה שסיימתי אחרי כל השנים האלה. לא עשינו רונדו, הלכנו למסיבה במקום. אחרי הבגרויות, הולך לעשות פסיכומטרי ואז להתגייס
סיימתי חטיבה וזה עצוב לא הספקתי להפרד מאפחד
אנונימית
באותו הנושא: