8 תשובות
יאללה כמעט נגמרה
לפחות ננסה לשרוד
אבל הוא עוד שניה נגמר
כבר שורדים :)
לא כולנו, כמו כל שנה :)
ברור
יאפ
השנה יותר אנשים ימותו אבל רובנו נישרוד