4 תשובות
בשאר הדברים אני לא ממש מבינה אבל בקשר לזה שהוא עושה דברים טובים, כנראה הוא הבין שהוא עשה משהו רע והוא מנסה לכפר על זה בדברים האלה

(באמת שאין לי מושג מי זה אפילו)
דבר ראשון הוא לא אנס את הילדה הזאת.
דבר שני הוא היה בסביבה לא טובה וזה גרר דברים ובגלל זה הוא היה בכלא,
הוא עשה גם הרבה דברים טובים,גם לפני שהוא ישב בכלא
ויש לו שירים טובים לדעתם של הרבה מאוד אנשים ובגלל זה הוא ככה מצליח
אנשים אוהבים אותו ואת המוזיקה שלו
שואל השאלה:
הוא לא אנס?
אנונימית
חבר שלו אנס והוא צילם את זה,
אני לא מצדיקה אותו, זה גם דבר מזעזע לעשות