16 תשובות
חכה אני אעיר את סבתא שלי היא תדע לענות לך על זה
תאמת השיר האחרון שלהם הכי יפה
תאמת השיר האחרון שלהם הכי יפה
מי שומע הביטלס בכלל איכס
אני שומעת רק שירים של בן זיני ולהקת פורמולה.
אני שומעת רק שירים של בן זיני ולהקת פורמולה.
אנונימית
with a little help from my friends לדעתי. דעה לא פופולרית, אני יודע
שואל השאלה:
שיר יפייפה השיר במקום שלישי באותו אלבום
שיר יפייפה השיר במקום שלישי באותו אלבום
אנונימי
לחלוטין כן. הימם אותי בפעם הראשונה ששמעתי אותו כי זה היה בין היצירות הפסיכדליות הראשונות אליהן נחשפתי.. אבל אני לא מעריץ גדול של הביטלס, חושב שהם זוכים להערכת יתר ויש פסיכדליה יותר מעניינת. אגב, גם עבודות הסולו של חברי הביטלס יותר מעניינות מפועלם יחדיו.
julia או because
while my guitar gently weeps ( easher demo )
אני אוהבת את yesterday.
איך אני אמורה לבחור בדיוק??
hey bulldog
i'v just seen a face
another girl
p.s i love you
ויש עוד, ברור... אני לא יכולה לבחור
hey bulldog
i'v just seen a face
another girl
p.s i love you
ויש עוד, ברור... אני לא יכולה לבחור
dont let me down
something
a day in the life לגמרי,
https://youtu.be/ysgher4bwme
https://youtu.be/ysgher4bwme
golden slumbers
קשה לי כרגע וואו יש מלא
אבל אני חושבת שהשירים האלו גורמים לי הרגדה מיוחדת אז...
and i love her
הקאבר לtill there was youפשוט קאבר שיפה הרבה מהמקור
hey jude(קיטשי)
in my life
cry baby cry
two of us
)כל שירי האלבום הלפ פשוט וואו לדעתי)
אבל אני חושבת שהשירים האלו גורמים לי הרגדה מיוחדת אז...
and i love her
הקאבר לtill there was youפשוט קאבר שיפה הרבה מהמקור
hey jude(קיטשי)
in my life
cry baby cry
two of us
)כל שירי האלבום הלפ פשוט וואו לדעתי)
אני ממש אוהב את across the universe ועוד יותר אוהב את גרסת ה naked שלו.
this boy
באותו הנושא: