7 תשובות
נפרדת
הוא כתב את זה רציני או בצחוק?
אם רציני הייתי שואלת אותו מה הקטע ואם הייתי חושבת שהסיבה לא הגיוני אז הייתי נפרדת ממנו
ואם זה בצחוק הייתי רבה איתו ומסבירה לו שהוא לא יכול לדבר ככה
יש לי חבר וגם הוא כתב בצחוק למישהי פעם אחת אוהב אותך לידידה טובה שלו ועשיתי לו על זה סרט גם אז שמעי לדעתי תדברי איתו על זה בגלל שזה בצחוק אל תיפרדי ממנו את אוהבת אותו אבל תאמרי לו שזה לא הגיוני
אם רציני הייתי שואלת אותו מה הקטע ואם הייתי חושבת שהסיבה לא הגיוני אז הייתי נפרדת ממנו
ואם זה בצחוק הייתי רבה איתו ומסבירה לו שהוא לא יכול לדבר ככה
יש לי חבר וגם הוא כתב בצחוק למישהי פעם אחת אוהב אותך לידידה טובה שלו ועשיתי לו על זה סרט גם אז שמעי לדעתי תדברי איתו על זה בגלל שזה בצחוק אל תיפרדי ממנו את אוהבת אותו אבל תאמרי לו שזה לא הגיוני
מהה תעיפי אותו על טיל מה זה בואי אליי
שואל השאלה:
בצחוק אבל וואלה זה ממש מעצבן
בצחוק אבל וואלה זה ממש מעצבן
תקשיבי, לי אישית זה היה מעניין תת*ת שזה בצחוק. לא אומרים דבר כזה כשיש לך בת זוג, זה מעיד על חוסר בגרות מבחינתי, ואני פחות בקטע.
העצבים שלך מוצדקים אגב, אל תהססי לזרוק אותו אם הוא יריב איתך על זה
העצבים שלך מוצדקים אגב, אל תהססי לזרוק אותו אם הוא יריב איתך על זה
תשוחחי איתו על זה, זה יכול להיות באמת שווה פרידה אם זה נכתב ברצינות.
וואו הייתי מתעצבנת בטירוף
תדברי איתו על זה .
תדברי איתו על זה .
באותו הנושא: