4 תשובות
שואל השאלה:
אמאלה זה מושלם
שואל השאלה:
את/ה משתמש/ת בציוד כלשהו ?
ציור שלי, די ישן

יפה הציור שלך.
לא, זה הכל עפרונות רגילים.

השתמשתי בעפרון b6
תודה :)