19 תשובות
אם את רוצה לדבר.. אני פה
שואל השאלה:
בבקשה אל תנעצו
בבקשה אל תנעצו
אנונימית
לא יודעת עד כמה אפשר לעזור עם זה אבל אם את רוצה לדבר אני פה באהבה תמיד❤
וסתם שתדעי, זה לא יועיל לך בכלום, זה אולי יועיל באותו רגע, אבל זה ישאיר לך צלקות ואת תצטערי על זה,
מניסיון, אני כל כך כל כךך מצטערת על זה הלוואי שיכולתי לחזור אחורה ולעצור את עצמי כי זה כל כך הרס לי את הגוף (רגליים,ידיים) כן כן, בקיצור, את יותר חזקה מזה, תעצרי את עצמך תחשבי מיליון פעם לפני שאת עושה את זה, אמנם אני לא יודעת מאיזו סיבה אבל זה לא הפיתרון, אז בבקשה תפסיקי!!
ושוב, אני פה תשלחי לי הודעה מתי שאת רוצה!
אולי אוכל לעזור לך, הלוואי
וסתם שתדעי, זה לא יועיל לך בכלום, זה אולי יועיל באותו רגע, אבל זה ישאיר לך צלקות ואת תצטערי על זה,
מניסיון, אני כל כך כל כךך מצטערת על זה הלוואי שיכולתי לחזור אחורה ולעצור את עצמי כי זה כל כך הרס לי את הגוף (רגליים,ידיים) כן כן, בקיצור, את יותר חזקה מזה, תעצרי את עצמך תחשבי מיליון פעם לפני שאת עושה את זה, אמנם אני לא יודעת מאיזו סיבה אבל זה לא הפיתרון, אז בבקשה תפסיקי!!
ושוב, אני פה תשלחי לי הודעה מתי שאת רוצה!
אולי אוכל לעזור לך, הלוואי
שואל השאלה:
אני לא רוצה להפסיק, זה כיף לי, אבל אני יודעת שאם אמא שלי תגלה היא ממש לא תהיה רגועה, ואני ניסיתי לשתף ילד שאנחנו מתכתבים כמה זמן באינסטגרם, ובטעות עשיתי לו טריגר, אז חתכתי יותר חזק.
אני לא רוצה להפסיק, זה כיף לי, אבל אני יודעת שאם אמא שלי תגלה היא ממש לא תהיה רגועה, ואני ניסיתי לשתף ילד שאנחנו מתכתבים כמה זמן באינסטגרם, ובטעות עשיתי לו טריגר, אז חתכתי יותר חזק.
אנונימית
תשלחי לי הודעה אני רוצה לדבר איתךך
שואל השאלה:
אני מעדיפה שלא
אני מעדיפה שלא
אנונימית
אוקיי
אבל אם כתבת שאת רוצה עזרה
ומצד שני אמרת שאת אוהבת לעשות את זה, מה את רוצה לעשות בעצם? איך לעזור לך?
אבל אם כתבת שאת רוצה עזרה
ומצד שני אמרת שאת אוהבת לעשות את זה, מה את רוצה לעשות בעצם? איך לעזור לך?
שואל השאלה:
אני מעדיפה שתעזרו בשאלה, אולי זה יעזור לעוד אנשים
אני מעדיפה שתעזרו בשאלה, אולי זה יעזור לעוד אנשים
אנונימית
אמאלה אהובה אני תמיד פה אם תרצי לדבר ! הכל בסדר ?❤
תקשיבי אני ממש מקווה שזה לא אמיתי ואם כן בואי לפרטי דחוף
תדברי עם קרובים אליך:-) תמיד עוזר!
סליחה על השאלה- אבל מה לחתוך?
היי, אני כאן אם את רוצה לדבר.
אומר לך מישהו שהתחיל לחתוך בגיל 12.5 והיה בגלל אובדנות כמעט שנה וחצי באשפוז פסיכיאטרי. (עכשיו כבר הפסקתי)
ממליץ לך למצוא משהו שמעסיק אותך, ספורט/מוזיקה/ציור/בישול...
כדאי לך ללכת לפסיכיאטר/ פסיכולוג, זה לוקח זמן ואת צריכה לתת מאמץ מעצמך, אבל לי זה מאוד עוזר.
אני יודע מה זה לחתוך, הייתי מכור, הייתה תקופה של חודשיים בערך שחתכתי לפחות פעם ביום.
זה *מאוד* קשה להפסיק, אני יודע, ואם את צריכה עזרה אני תמיד כאן.
בהצלחה❤
אומר לך מישהו שהתחיל לחתוך בגיל 12.5 והיה בגלל אובדנות כמעט שנה וחצי באשפוז פסיכיאטרי. (עכשיו כבר הפסקתי)
ממליץ לך למצוא משהו שמעסיק אותך, ספורט/מוזיקה/ציור/בישול...
כדאי לך ללכת לפסיכיאטר/ פסיכולוג, זה לוקח זמן ואת צריכה לתת מאמץ מעצמך, אבל לי זה מאוד עוזר.
אני יודע מה זה לחתוך, הייתי מכור, הייתה תקופה של חודשיים בערך שחתכתי לפחות פעם ביום.
זה *מאוד* קשה להפסיק, אני יודע, ואם את צריכה עזרה אני תמיד כאן.
בהצלחה❤
את גאונה מנומש. ^ אני משתמש בזה ממש הרבה.
שואל השאלה:
אמא שלי יודעת, יש לי פסיכיאטרית, פסיכולוגית, וכדורים, כלום לא משפיע עלי, אמא שלי כן הייתה לצידי וגרמה לי להפסיק לתקופה, עכשיו בגלל שקיץ והכל אני חותכת עם סיכת ביטחון את הבטן
אמא שלי יודעת, יש לי פסיכיאטרית, פסיכולוגית, וכדורים, כלום לא משפיע עלי, אמא שלי כן הייתה לצידי וגרמה לי להפסיק לתקופה, עכשיו בגלל שקיץ והכל אני חותכת עם סיכת ביטחון את הבטן
אנונימית
תקשיבי שיביאו לך משטרה מניסיון!! בשבילך זה לא המקום לפרוק תפני לגרומים אחרים כמו ערן או פסיכולוג
אל תעשי את זה מניסיון
זה פשוט משאיר צלקות מכוערות על היד
הלוואי שלא נייתי עושה את זה
זה פשוט משאיר צלקות מכוערות על היד
הלוואי שלא נייתי עושה את זה
שואל השאלה:
לא
לא
אנונימית
יקרה,
נתקלתי במה שכתבת ולא יכולתי שלא להגיב.. אני שומעת את קריאתך לעזרה, המצוקה הגדולה שהינך נמצאת בה ואולי בעזרת הפגיעה העצמית את משכיחה את הכאב שכנראה יושב עמוק בתוך ליבך.. ייתכן שזה מגיע מהפחד להרגיש את הרגשות הקשים שעולים ומציפים את יומך..
יקירתי, בנוסף אני שומעת את הצורך לפרוק ולשתף את הכאב והקושי, ולמצוא את המילים שיוכלו להביע אותם.. וזה לא מובן מאליו שהצלחת לכתוב כאן.. ובאחת מתגובותייך את מוסיפה שגם אם זה לא יעזור לך אולי זה יעזור למישהו אחר שנמצא במצוקה דומה, וזה מוערך מאוד שגם בתוך הכאב שלך את מוצאת את המקום להכיל את הכאב של האחרים..
יקירתי, חשוב לא להישאר לבד בזמנים קשים אלו, את מתארת שאת מוקפת באנשי מקצוע ובהורייך.. ייתכן וכדאי לספר לאחד מהם על המאבק המתמשך שאיננו נגמר ואולי הם יוכלו להיות שם בשבילך בזמנים הקשים.
אני מתנדבת בעמותת סה"ר סיוע והקשבה ברשת. אני מזמינה אותך לצ'אט אישי ואנונימי עם אחד ממתנדבנו. לשיחה אישית וללא שיפוטיות ואולי יחד נוכל לחשוב על פתרונות שונים שהפגיעה לא תהייה כלולה בהם.
אנו כאן בשבילך.
שלך,
מתנדבת סה"ר
נתקלתי במה שכתבת ולא יכולתי שלא להגיב.. אני שומעת את קריאתך לעזרה, המצוקה הגדולה שהינך נמצאת בה ואולי בעזרת הפגיעה העצמית את משכיחה את הכאב שכנראה יושב עמוק בתוך ליבך.. ייתכן שזה מגיע מהפחד להרגיש את הרגשות הקשים שעולים ומציפים את יומך..
יקירתי, בנוסף אני שומעת את הצורך לפרוק ולשתף את הכאב והקושי, ולמצוא את המילים שיוכלו להביע אותם.. וזה לא מובן מאליו שהצלחת לכתוב כאן.. ובאחת מתגובותייך את מוסיפה שגם אם זה לא יעזור לך אולי זה יעזור למישהו אחר שנמצא במצוקה דומה, וזה מוערך מאוד שגם בתוך הכאב שלך את מוצאת את המקום להכיל את הכאב של האחרים..
יקירתי, חשוב לא להישאר לבד בזמנים קשים אלו, את מתארת שאת מוקפת באנשי מקצוע ובהורייך.. ייתכן וכדאי לספר לאחד מהם על המאבק המתמשך שאיננו נגמר ואולי הם יוכלו להיות שם בשבילך בזמנים הקשים.
אני מתנדבת בעמותת סה"ר סיוע והקשבה ברשת. אני מזמינה אותך לצ'אט אישי ואנונימי עם אחד ממתנדבנו. לשיחה אישית וללא שיפוטיות ואולי יחד נוכל לחשוב על פתרונות שונים שהפגיעה לא תהייה כלולה בהם.
אנו כאן בשבילך.
שלך,
מתנדבת סה"ר