7 תשובות
שואל השאלה:
אוף איך בא לי חברה כזאת כמו קייטי
אנונימית
שואל השאלה:
הקטע הזה של החברות ממש חשוב לי כי היו לי חברות ממש טובות והן פשוט עזבו אז היה לי קשה עם זה
אנונימית
קייטי באמת חברה מושלמת
שואל השאלה:
אם היו אומרים ליש אני צריכה לעשות קרחת בשביל שתהיה לי חברה כמו קייטי או כמו אלכסה בדוק הייתי עושה אתה
אנונימית
אניי הסוף של הסדרה ריגש אותי ברמות. למה אין לי חברה כמו קייטי?
שואל השאלה:
לגמרי! אני לא הפסקתי לבכות על הפרק ועל למה אין לי חברה כזאת
אנונימית