5 תשובות
אם את באמת באמת רוצה חייב כוח רצון כי בתי זה זה לא ילך
תנסי לשלב ספורט עם זה ובתוך כמה חודשים לא תראי כלום ממה שהיה
כן אני בדיוק גם התחלתי תהליך של ירידה במשקל ולא אשקר גם לי ממש קשה
אבל הבנתי שהכל בראש ,ברגע שתעשי סוויצ' בראש ותגידי לעצמך עכשיו אני מתמידה ומוכיחה לעצמי שאני יכולה את תעשי את זה ,אם יש לך באמת כח רצון

הטיפים שעוזרים לי ומקווה שגם לך :
לשתות המון מים -לקחת לעצמך בקבוק וכל פעם לדאוג שהוא לידך וכל פעם שאת מסיימת ישר למלא מחדש .
להוסיף ירקות או סלט לכל ארוחה
להשתדל לאכול הרוב דברים טבעיים
לאכול בשעות קבועות ומסודרות
להרשות לעצמך פעם בשבוע להתפנק במשהו טעים .
להתאמן ולעשות אירובי ואימוני כח .
לא להתעצל להכין ארוחות .
והכי חשוב ,לקבוע יעד ולרשום בדף את התאריך והתוצאה שאת רוצה להגיע אליה
שואל השאלה:
תודהה יואו מישהו רוצה לפרט לי על דיאטה שהוא עשה? (בפרטי)
אנונימית
אופציה אחת זה ללכת למכון כושר להתמיד כמה שאת יכולה ולקחת את עצמך בידיים
אופציה שניה זה פשוט לאהוב עצמך כמו שאת ולהבין שאת מהממת
בחירה שלך