7 תשובות
יש משהו בדברייך.
האמת שלפני כן לא חשבתי על זה כל כך...בכללי על המילה הזו. יש משהו במה שאת אומרת.
אנונימית
כי המילה סימפ באה מעולם האינסלים ואצלם הכל לא תקין לול
שואל השאלה:
מי שאומר "סימפ" הוא אינסל שאף אישה לא תירק לכיוון שלו. לכן יורד על גברים אחרים.
אנונימית
^
כן אז אין טעם להשוות אינסלים לנשים, כי המחשבה של שניהם שונה בהרבה (בהשוואה אני מדבר למה נשים לא מורידות נשים אחרות)
שואל השאלה:
אף אחד לא הופך עצמו לסמרטוט רצפה. וכל מה שאתה מדבר עליו לא נובע מהמילה "סימפ", אבל כן נובע מהרוע האנושי שאתם מעודדים.
אנונימית
מי זה "אתם"? לול