5 תשובות
תסבירי להן שזה בסדר
ושהכל טוב איתך
ותסבירי להן מה כל תמונה אומרת
תסבירי לה מה קרה, ומקסימום תיתני לה לדבר עם אמא שלך שתסביר לה.
לא היית צריכה לצלם את הצרות שלך לאמא שלך יש לה מספיק צרות בלי הצרות שלך תאמיני לי

פשוט תסבירי לחברה שלך שאין לך שום כוונה לפגוע בעצמך
תספרי לה את האמת אם את לא ככה ברגיל אין לה סיבה לחשוב את זה תרגיעי אותה ותגידי לה מה קרה
אני חושבת שהיא יכולה לצלם לאמא שלה מה שהיא רוצה
זאת אמא שלה....