התחברות הרשמה

פעם התאהבתם במישהו שהיה לו חבר/ה?

גם במישהי שהייה לה חבר/ה
18 ביוני 2020, 10:32
התאהבותהתחלותהפעם הראשונה    
8 תשובות
כן
M
Mithangel
כן
.
.Dark Clouds.
לא
ב
בסוף כולנו נמות :)
לא התאהבתי באף אחד בכללי.
x
xTINKERBELLx
כן..
ש
שששש.
לא
NEVELA
לא
מלכת הדור
כן
ב
בת השטן
באותו הנושא:
התאהבתם במישהו מפה פעם?
התאהבתם פה במישהו או מישהי?
התאהבתם פעם במישהו מסטיפס?
התאהבתם במישהו שהכרתם בסטיפס? או שממש התחברתם?
התאהבתם פה במישהו/ מישהי?
האם פעם התאהבתם במישהו שהיה אסור לכם?
קרה לכם שהיה לכם קראש או התאהבתם במישהי או במישהו מפה?
התאהבתם פעם במישהו/מישהי מהאתר?
פעם התאהבתם במישהו שגדול מכם ב5+ שנים?
התאהבתם פעם במישהו והצלחתם לשכוח אותו?
מתי הייתה הפעם הראשונה שבאמת התאהבתם במישהו? ובמי