6 תשובות
מקווה שתרגישי טוב, רוצה לדבר בפרטי
דברי עם ההורים, אם זה לא משתפר אולי תלכי לפסיכולוג או משהו
פשוט תעשי דברים שאת אוהבת תהיי עם חברות ותעשי כיף, הכל יהיה בסדר בסופו של דבר...
מהניסיון שלי, מה שעוזר לי זה
מקלחת
מוזיקה שאני אוהבת
להיות כמה שיותר זמן בחברת אנשים, גם אם הם לא כאלה חברים טובים, רק כדי לא להשאיר בודדה
שוקולד
וספרים
שואל השאלה:
^^^^^לא ממש אבל תודה לכולם
אנונימית