3 תשובות
אם יש לך איבחון מתאים
כאילו עם עשית איבחון ויש לך שם הקלות ...
הכל רשום בסוף כאילו תוצאות שלהם...
ב-ה-צ-ל-ח-ה
שואל השאלה:
אין לי בחינה מתואמת, עברתי את הבגרות ואני משפרת בגלל הקורונה הבגרות היא בגרות מתואמת לכולם בגלל זה אני רוצה להתחיל ללמוד מעכשיו אני פשוט לא יודעת איפה אפשר למצוא מתואמת הייתי עושה רגילים עד עכשיו
אנונימית