7 תשובות
השמרטפית, הצלצול, שטן קטן, מת לצעוק, עפות על זה, איליי, מלחמת עולם z,מת או חובה, חניבעל, בעשב הגבוה, וורוניקה, לילה מסוכן, החגים, יום שישי ה-13
hush נחמד
ראיתי את השותפה זה לא ממש אימה אבל אותי זה הלחיץ
לא משנה מה אל תראי
בעשב הגבוה.
ראיתי ותקשיבי שאני פחדנית ברמות וזה לא מפחיד בשיט. זה אחד המשעממים נרדמתי באמצע ואז ניסיתי לראות שוב ופשוט כל הסרט הייתי כזה מה זה הדבר הזה? לא רק שזה לא מפחיד זה גם סתם דבילי
לא ממליצה.
אבל מה שכן ראיתי גם מת או חובה וזה טוב לדעתי
בעשב הגבוה.
ראיתי ותקשיבי שאני פחדנית ברמות וזה לא מפחיד בשיט. זה אחד המשעממים נרדמתי באמצע ואז ניסיתי לראות שוב ופשוט כל הסרט הייתי כזה מה זה הדבר הזה? לא רק שזה לא מפחיד זה גם סתם דבילי
לא ממליצה.
אבל מה שכן ראיתי גם מת או חובה וזה טוב לדעתי
מוות רצחני(בתקווה שלא הוציאו אותו משם)
זה לא5 מפחיד אבל ממש ממליץ "אני עם קילי
השמרטפית
זה לא כזה מפחיד, זה קומדיית אימה
אבל לפי דעתי זה סרט טוב
זה לא כזה מפחיד, זה קומדיית אימה
אבל לפי דעתי זה סרט טוב
באותו הנושא: