10 תשובות
לא תירוץ טוב... פשוט תגידי שהיית בשירותים או על השתק או בדיוק אכלת וההורים לא הסכימו לך לענות באמצע אוכל
שואל השאלה:
אוקי השהטלפון על השתק אמורים לחזור אחריזה לאותו בן אדם חח לא טוב
ואיבידתי גם לא טוב
אנונימית
את לא חייבת לבן אדם הסברים.
תגידי שהיה בתיקון או שלא שמת לב
תגידי שזה היה על השתק, ככה לא יכולים לבקש ממך להוכיח.
פשוט תגידי שהתקלחת
אנונימית
תגידי שהמיקרופון של הטלפון נהרס, הכי פשוט...
תגידי שלא ראית כאלו היית במקלחת או משהו
תגידי שאיבדת את הטלפון
xm1
תירוץ מוגזם..
תגידי שהטלפון היה על השתק.