83 תשובות
סטיפס, ברור, אין לי טיקטוק
סטיפס
אבל גם טיקטוק זה סבבה
סטיפס כמובן
סטיפסס
סטיפס
טיקטוק
סטיפס
סטיפסס
טיקטוק זה נוראי לא משנה במה היית מחליפה את סטיפס(חוץ מפורטנייט ופיצה עם אננס) הייתי בוחר באפשרות השנייה
טיקטוק הצילו אני מכורה
סטיפס האמת
סטיפסס
הילדים בני 8 בלי הרמת דיבור השתלטו שם
סטיפס איפה השאלה בכלל
סטיפס.
טיק טוק כל כך... איך אני אגיד את זה במילים פשוטות... פשוט יש שם דברים שילדים לא צריכים לראות. מהווה סכנה והשפעה רעה על המון ילדים.
בסטיפס לעומת זאת יש מצב בטוח, שהשאלות יהיו בסדר לפחות.
סטיפס, אין לי טיקטוק
סטיפס.
אין לי טיקטוק אז סטיפס
גם אם היה לי טיקטוק זה רדוד ויש שם דברים שלא צריך לראות ולהראות אז עדיף סטיפס
נראה לי טיקטוק אבל בלי סטיפס בטלפון יהיה עצוב ):
בטופס אין לי טיקטוק
סטיפס
הכל עדיף על טיקטוק
אני יכולה להישבע שכל מי שענה על השאלה הזאת ואמר איכס טיקטוק מופיעים לו בפור יו סרטונים מטיק טוק ישראל
יש בטיקטוק אז הצד המצחיק מאוד, שממש מזכיר את vine, עם סרטונים מהעולם כולו
והצד הזה קורע מצחוק ועדיף על סטיפס לדעתי
טיקטוק
סטיפס כי טיקטוק זה חרא
טיקטוק
טיקטוק
נראלי טיקטוק רק בגלל החתיכים שיש שם
אנונימית
סטיפס
אני אוהב לריב פה על נושאים כאלה ואחרים
לא הבנתי מה הבעיה שלכם עם טיקטוק
יש שם תכנים מצחיקים,סרטונים שמעלים את הביטחון,ריקודים,אוכל,חיות,זמרים וכן גם תוכן מיני אין מה לעשות גם באינסטה יש את זה ובכל מקום אחר אפילו בסטיפס.
אני לא רואה בעיה עם תוכן מיני ומעבר לזה האפליקציה מוגדרת ל13+ או 12+ לא זוכרת בידיוק אז אם מישהו נותן לילד שלו להיכנס לאפליקציה אפילו שהוא מתחת לגיל המותר זה כבר הופך לבעיה שלו. כל אחד מעלה מה שבאלו.
האפליקציה סך הכל כיפית ויש בה הכל מהכל וכיף להיות בה יש שם דברים שפשוט נקרעתי מצחוק מהם וצחקתי בקול
ואני הייתי כבר מתקופת המיוזיקלי חחח
קלל סטיפס
אין לי טיקטוק
אין לי טיקטוק , אז סטיפס
אתה שואל פה את השאלה הזאת
וכולנו מכורים לאתר הזה
טיק טוק
סטיפס , אין לי טיקטוק
סטיפס
חח ברור שכל הילדים בני 10 פה יגידו טיקטוק
^חחח אחי מה בני 10
כנראה אתה לא מכיר את האפליקציה כי זה מ13+ ומאז שזה לא מיוזיקלי כל הקטינים יצאו ברוך השם
אנונימית
טיקטוק בגלל אבא קריר
לחחח יש כאן מישהו שעושה מינוס לכל האלו שאומרים טיקטוק חחייחח
מושפל חסר חיים
אנונימית
טיקטוק
סטיפס ואין לי תיקתוק
סטיפס!
אפשר לעזור שם
טיקטוק סתם שטויות
סטיפס ובחיים לא היה לי טיקטוק וגם
לא יהיה.
סטיפס, ברור
טיק טוק סטיפס ממש ניהיה מת
סטיפס חד משמעית.
אני חושבת שטיק טוק זה ממש ממש מיותר ..
טיקטוק
סטיפס (אין לי טיקטוק )
טיקטוק חד משמעיית , אני מכורה לזה
לפה אני נכנסת 20 דק ביום , טיקטוק זה כל היום חחחחחחחח
סטיפס
יש לי ידיד שמכור לטיקטוק ואני שונאת אותו על זה חח
הממ, אולי אני יכיר לו את סטיפס כשחושבים על זה
סטיפס
עדיף מטיקטוק ואינסטגרם (אין לי)
סטיפס
טיקטוק זה 95% סרטן, אז סטיפס.
מה השאלה פה?
איך אפשר להשוות?
מן הסתם שסטיפס..
סטיפס מן הסתם, טיק טוק זה סרטן.
טיק טוק
סטיפס!!!
טיקטוק אפלקציה תת רמה!!!
אנשים רדודים ועצלנים!
וכל מי שאומר שלא לא מבין כלום!
אנונימי
סטיפס
טיקטוק ברור
אנונימי
ברור שטיקטוק
טיקטוק
טיקטוק
טיקטוק ..
סטיפס,טיק טוק זה נזק מוחי
שום רשת חברתית.
שניהם מטומטמים ומבזבזים זמן אז לא באמת משנה
טיקטוק
סטיפס
טיק טוק זה מזעזע
סטיפס!
אין לי טיקטוק
טיקטוק ברור. סטיפס משעמם אין פה אקשן
סטיפס בפער

האנשים שאומרים "טיקטוק" אז מה אתם עושים פה?
סטיפס! אני לא משתמשת בטיקטוק
טיק טוק
ברור שטיקטוק יש שאלה בכלל??? יאלה ביי הלכתי לטיקטוק
סטיפס זה הרבה יותר בטוח
טיקטוק



מינוסים בואו אליי
אנונימית
לא הבנתי למה כל מי שעונה טיקטוק עושים לו מינוסים?
טיקטוק
שם תמיד מצחיק פה הרבה פעמים משעמם