3 תשובות
שואל השאלה:
אז בעיניי היא לא רק לבני עשר היא לכל גיל וגם בובספוג היא סדרה לילדים אני מכירה המון שרואים והם לא ילדים אלכסה וקייטי זה לא בהרכח לילדים זו סדרה ממש יפה ומרגשת
אז בעיניי היא לא רק לבני עשר היא לכל גיל וגם בובספוג היא סדרה לילדים אני מכירה המון שרואים והם לא ילדים אלכסה וקייטי זה לא בהרכח לילדים זו סדרה ממש יפה ומרגשת
אנונימית
אני בת 17 ובכיתי גם
חברה שלי ראתה את הסדרה הזו (אני בדיוק התחלתי עונה 4) והיא אמרה לי שהיא לא הפסיקה לבכות כי זה היה מרגש ועצוב