5 תשובות
לכי לשירותים ותצעקי אני רוצה ווידיאו סטאר בחינם
עדיף שתמחקי, כנראה שה אפליקציה לא עובדת יותר או לא תוכננה לעבוד.
דבר שני אל תורידי בחיים אפליקציות פרוצות הם נגועות וירוסים וזה סתם מעמיס על הטלפון ועל התוכנה
מקווה ש עזרתי
את צריכה להכנס להגדרות ולאשר את זה
תמחקי מהר!!!! תוך כמה ימים זה משתלט הטלפון ויש המון וירוסים בזה וזה בדרכ מכבה את הטלפון והוא לא נדלק יותר, מניסיון. במיוחד מטוויקדור
וגם זה כבר לא עובד , וגם אם כן זה המערכת של תחילת 2019 ואין שם כלום
שואל השאלה:
רציני?? כי יש לחברה שלי את זה יותר מחודשיים וזה לא עשה לה כלוםם