12 תשובות
אני גם חושבת שהיא ילדותית
תחזיר לה, תהרוס לה סיכויים עם בנים
תגיד לכולם שהיא לסבית
תחזיר לה, תהרוס לה סיכויים עם בנים
תגיד לכולם שהיא לסבית
שואל השאלה:
אבל זה פשוט לא אני אני לא רוצה להיות כזה אני לא רוצה למרר לה את החיים
אבל זה פשוט לא אני אני לא רוצה להיות כזה אני לא רוצה למרר לה את החיים
עצם זה שהיא מתנהגת כפי שהיא מתנהגת מעיד על זה שהיא ילדותית, גם אתם בני 14.. בגיל הזה יש ילדותיים ויש כאלה שהם מאוד רעים אין מה לעשות.. אני אומרת לך את זה מהניסיון שלי, אני בת 18
פגעת בה בכך שאמרת לה שלא מתאים לך, וזאת הדרך שלה "להתנקם" בך.
לגבי מה לעשות, תאמת שאין הרבה מה לעשות, אתה יכול לנסות לדבר איתה ולהסביר לה שרק בגלל זה שלא רצית אותה זה לא אומר שהיא צריכה להתנהג ככה, אבל יש סיכויים גבוהים שזה לא יעזור.. בגיל הזה מאוד קשה לגרום למישהו להבין משהו
פגעת בה בכך שאמרת לה שלא מתאים לך, וזאת הדרך שלה "להתנקם" בך.
לגבי מה לעשות, תאמת שאין הרבה מה לעשות, אתה יכול לנסות לדבר איתה ולהסביר לה שרק בגלל זה שלא רצית אותה זה לא אומר שהיא צריכה להתנהג ככה, אבל יש סיכויים גבוהים שזה לא יעזור.. בגיל הזה מאוד קשה לגרום למישהו להבין משהו
^אז כמו שאנונימית10 אמרה
תדבר איתה ותסביר לה בצורה בוגרת שזה פוגע בך
תדבר איתה ותסביר לה בצורה בוגרת שזה פוגע בך
אבל אני עדיין חושבת שאתה צריך גם למרר לה את החיים.. זה נחמד שאתה לא כזה
שואל השאלה:
אנונימית משמה 10
אין שום דרך כי אני כבר יודע שזה לא יעזור ולהתנקם זה לא אופציה
אבל עוד משהו למה 8 חודשים דיברנו סבבה ופתאום היא חורטת את השם שלי על שולחן עם גיי בסוף
וכן זה עד כדי כך קיצוני
אנונימית משמה 10
אין שום דרך כי אני כבר יודע שזה לא יעזור ולהתנקם זה לא אופציה
אבל עוד משהו למה 8 חודשים דיברנו סבבה ופתאום היא חורטת את השם שלי על שולחן עם גיי בסוף
וכן זה עד כדי כך קיצוני
הדרך הכי טובה במקרה כזה זה להתעלם, תראה לה שלא איכפת לך, היא מתנהגת כמו ילדה קטנה מסכנה שפגעו באגו שלה, תאמין לי שברגע שתראה לה שלא מזיז לך, ימאס לה והיא תפסיק
^כן
היא תראה שאתה לא נותן לה תשומת לב והיא תתייאש
היא תראה שאתה לא נותן לה תשומת לב והיא תתייאש
שואל השאלה:
אוקיי תודה חיזקתם (;
אוקיי תודה חיזקתם (;
באהבה 3>
בכיף, בהצלחה
תתעלם או תדבר איתה או תדבר עם מישהו אחר בנוגע לזה
באותו הנושא: