5 תשובות
את הכתובת שלהם שיגורו קרוב אלי.
שלב 1: להשיג חברים
הייתי מורידה את הוליום שלהם קצת הם נורא רועשים
השיפוטיות שלהם, איך שהם בוחרים חברים ועל מה.
אני לא באה מבית כל כך טוב מבחינה כלכלית ועם ההורים שלי שלא מפסיקים לריב, והבית הישן שלי שאף אחד לא יודע איך הוא נראה. החברות שלי באות מהחיים הטובים שהבעיות שלהן בחיים זה "אוף הוא מסנן אותי" או "איזה גינס לקנות הכחול או השחור?"
אני לא מספרת את זה לאף אחת מהחברות שלי כי אני יודעת שהן לא יגלו את זה בהבנה וזה או שהן יפסיקו להיות חברות שלי או שהן פשוט יהיו חברות שלי מתוך רחמים וזה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות.
אני לא באה מבית כל כך טוב מבחינה כלכלית ועם ההורים שלי שלא מפסיקים לריב, והבית הישן שלי שאף אחד לא יודע איך הוא נראה. החברות שלי באות מהחיים הטובים שהבעיות שלהן בחיים זה "אוף הוא מסנן אותי" או "איזה גינס לקנות הכחול או השחור?"
אני לא מספרת את זה לאף אחת מהחברות שלי כי אני יודעת שהן לא יגלו את זה בהבנה וזה או שהן יפסיקו להיות חברות שלי או שהן פשוט יהיו חברות שלי מתוך רחמים וזה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות.
אנונימית
שואל השאלה:
מצטערת בשבילך שיש לך חברות כאלה אם תרצי את תמיד יכולה לדבר איתי כשקשה לך, אני לא מכירה אותך ואין סיבה שאשפוט אותך על זה.
מצטערת בשבילך שיש לך חברות כאלה אם תרצי את תמיד יכולה לדבר איתי כשקשה לך, אני לא מכירה אותך ואין סיבה שאשפוט אותך על זה.
באותו הנושא: