6 תשובות
אני אוהבת היא מצחיקה וקלילה כזאת
סדרה מטורפת
מי שאוהב ממליצה גם על: פמלי גאי, הבשורה בחצות והחברה מפארק הקרוואנים זה טיל!
גם משטרת פרדייס!
היא אחלה, לא הכי התחברתי אליה אבל הצלחתי להבין מה הלהט סביבה
אני ממש אוהב אבל הפרקים באחרונים הם ממש כבדים ועל המערכת יחסים של ריק ובת' וזה