8 תשובות
מבין אותך לגמרי, תנסי למצוא את הילדה אל תחזירי לה כי את בסופו של דבר תצאי אשמה תתעלמי ותשמרי על התיק שלך לפעם הבאה שאף אחד לא יגע בו חוץ ממך, את לא בדיכאון או עוברת עברינות פשוט יש לך יום לא טוב ואני מבין אותך, וחברות שלך מן הסתם צריכות לעזור לך בימים קשים ולא לצעוק עלייך, ותגידי להורים שלך שאת לא עוברת ביריונות ופשוט היה לך יום קשה
את חיבת להגיד את זה למישהו ושיענישו את הילדה הזאת
אם המורה לא עושה כלום אז תפני למישהו אחר שיעניש את הילדה המגעילה הזאת
עריכה: אם הילדה הזאת לא עשתה את זה בצחוק והיא עשתה את זה בקטע של ביריונות אז תפני אפילו למנהל/ת זה ממש חמור וזה גם חמור שלמורה שלך לא אכפת מזה
איזה מין מורה לא מטפלת בבריונות!?!?!
אם המורה לא עושה כלום אז תפני למישהו אחר שיעניש את הילדה המגעילה הזאת
עריכה: אם הילדה הזאת לא עשתה את זה בצחוק והיא עשתה את זה בקטע של ביריונות אז תפני אפילו למנהל/ת זה ממש חמור וזה גם חמור שלמורה שלך לא אכפת מזה
איזה מין מורה לא מטפלת בבריונות!?!?!
אנונימית
תחביאי לה תתיק בזבל.
מה לעז
תספרי למישהו את האמת ותתרחקי מ"חברות" שלך
הן אשכרה עדות והן לא עוזרות לך
תספרי למישהו את האמת ותתרחקי מ"חברות" שלך
הן אשכרה עדות והן לא עוזרות לך
אני מצטער לשמוע את מוזמנת לפרוק בפרטי תמיד מקווה שאוכל לעזור לך גם יותר מזה :((:
תקשיבי בבקשה קודם כל דבר אחד יש לי להגיד לך שבשום פנים ואופן אל תחשבי שזה אשמתך!! את לא עשית שום דבר לא בסדר. היחס הזה לא מגיע לך.
נשמע ממש לא טוב. תגידי להם מה שאת עברת ומה עשתה לך הילדה הזו, חברות שלך היו צריכות לעזור לך במקום לצעוק עליך
את צריכה להבין שהבעיות שיש לך עכשיו, הן בעיות שאנשים חולמים שיהיה להם עכשיו.
אין לך מה לבכות באמת
אין לך מה לבכות באמת