7 תשובות
סדרות טובות
אווטאר כשף האוויר האחרון היא סדרה מושלמת וקורה קצת פחות אבל גם טובה.
אנג הוא האווטאר היחיד שאני מוכן להכיר בו קורה סתם בכיינית
אני ממש אוהב את אנג אבל קורה הרגיש לי כמו חיקוי שמנסה להמשיך את המקורי בשביל עוד כסף
אני חושב שהוא לא מנצל את כל הכוח שלו אנג ואני לא אוהב כל כך את קורה לא יודע למה פשוט לא התחברתי אליה
אווטאר הייתה הסדרה הכי מועדפת עליי בילדות הייתי רואה אותה כל יום אפילו לאמא שלי הייתה אובססיה על הסדרה מרוב שהיא חמודה אבל אני חושב שאווטאר קורה הרס
אוהבת מאוד