13 תשובות
דייט ראשון כן לפי דעתי
השאר חצי חצי
אפשר
אבל אפשר גם חצי חצי
ראשון כן שני חצי
"צריך" , אם הוא רוצה הוא יכול .
זה דייט ראשון ולא בטוח כלום על העתיד ואם יהיה בכלל דייט שני , הדבר הנכון לעשות הוא חצי חצי , או שכול אחד ישלם על עצמו .
לא כולם ככה אבל זה כן הרוב
זה אפשרי אבל לא חייב או משהו
אני לא ארגיש בנוח אם ישלמו עלי בדייט לא משנה מה
בעיניי לא, לפחות כך אני אני לא אוהבת שמשלמים עליי.
זה מרגיש לא נעים.
או חצי חצי או כל אחד על עצמו.
לא.
למה שרק הגבר ישלם? זה אמור להיות זכויות שוות
לא.
אנחנו לא בשנות ה40 שבהן אישה לא יכלה לפרנס את עצמה והייתה צריכה שגבר ישלם עליה.
גם כסף זה לא פקטור ל"כבוד" ו"נימוס".
אפשר יפה מאוד לשלם חצי חצי, זה לא אומר שאתה לא גנטלמן.
ראשון כן
בשאר שכל אחד ישלם על עצמו
תסדרו את זה בינכם
חלאס עם השטויות האלה, זה לא משנה