11 תשובות
כן
אבל יקח יותר זמן
אבל יקח יותר זמן
כן
הקליטה של שפות נעשית איטית עם השנים.
כן
בגילך,יהיה קשה ויקח המון זמן.
שואל השאלה:
אז למה בתור תינוקות זה יותר קל?
אז למה בתור תינוקות זה יותר קל?
אנונימית
כן בערך
תינוקות וילדים קטנים קולטים שפות מהר ממש.
בגיל שלך זה לא נתפס מהר כמו שאת היית תינוקת
יקח זמן לקלוט
יקח זמן לקלוט
זה קשה מאוד ולא פשוט כמו שאת מתארת
תינוקות נמצאים בסביבה שבה כולם מדברים בשפה אחת ומנסים ללמד אותם את השפה הזאת לאט לאט וככה הם לומדים
ללמוד את השפה החדשה בעצם הופך לדבר היחיד שהם עושים וזאת השפה היחידה שהם שומעים
תינוקות נמצאים בסביבה שבה כולם מדברים בשפה אחת ומנסים ללמד אותם את השפה הזאת לאט לאט וככה הם לומדים
ללמוד את השפה החדשה בעצם הופך לדבר היחיד שהם עושים וזאת השפה היחידה שהם שומעים
הדרך שאת מתארת זה לחיות בחברה שכולם מדברים את השפה הזאת שכולם מסביבך בשפה הזאת והכל אבל הכל בשפה הזאת. גם הקליטה לשפות קטנה הרב יותר כשמתבגרים וגם תחשבי שלא תוכלי לדבר, להבין דברים מסביבך כמו שלטים ברחוב אפילו או דברים ממש בסיסיים, ולא תוכלי להשתמש אפילו בטלפון או טלוויזיה כי את לא תביני פשוט, ועדיין זאת תהיה ותר בעיה כי את כן חושבת בשפת האם שלך אבל עדיין זה להיות כמו תינוק...
באותו הנושא: