18 תשובות
לא, אם זה היה נכון כולם כבר היו שומעים על זה.
הלוואי
אומרים את זה מלא, עדיין לא קרה
לא.
עוד פעם זה..
אומרים את זה כמעט כל שבוע
אומרים את זה כמעט כל שבוע
לא, בחיזיון שלי רק עוד 12 שנה(ב 2.7.2032 אם להיות מדויק) יהיה אסטרואיד שבאמת יפגע בנו אם לא נסיט אותו(העתיד משתנה כל הזמן אז חשוב שתהיו מודעים)
אנונימי
לא
לא, כל פעם יש תיאוריות קונספירציה חדשות :)
בטח כמו כל חודש
אז להפסיק ללמוד לבגרות?
א. אף אחד לא אומר את זה
ב. לא, בולשיט
ב. לא, בולשיט
הכל טוב אחי זה שיש מטאור זה בטוח וגם אם הוא בסוף יכנס לכדור הארץ הוא בגודל 500 מטר בקושי עיר זה יכול להשמיד
לא סתם שטויות
מסכן דילן, כבר איזה עשור הוא מיירט את כל האסטרואידים האלה שאמורים לפגוע בנו... הגורל כבר התייאש ממנו.
באותו הנושא: