14 תשובות
כל עוד יש להם כסף תהני מזה
אנונימית
אממ זה בסדר
למה אתה צריך דמי כיס 500 שקל בחודש אם הם קונים לך הכל?
אנונימית
אז תגידי להם
אם זה מפריע לך תבקשי מהם שהם יכולים להוריד מהדמי כיס או משהו
זה המון.
שואל השאלה:
אני משתמד בזה לבילויים עם חברים
אנונימי
500 שקל בחודש זה אכן הרבה... אבל אם יש להם כסף לשלם עליך אני לא רואה בעיה...
500 שקל? מה אתה יוצא כל יום למסיבה?
אנונימית
זה מלא
500 שקל בחודש ועוד 60 בשבוע זה די הרבה
אתה גם יכול להכין לעצמך אוכל מראש ולקחת. 60 שקל לאוכל? אתה יכול לקנות מנת פלאפל ושתיה בשליש מחיר.
שואל השאלה:
אבל אני לא אוהב וזה עושה לי כאב בטן
חוץ מזה איך אני אכין אוכל ההורים שלי יוצאים מוקדם
אנונימי
זה לא חייב להיות מנת פלאפל, זה היה סתם לשם הדוגמה.
לא הבנתי מה הקשר בין הכנת אוכל, לבין שעת היציאה של ההורים שלך. תוכל בבקשה לפרט?