5 תשובות
אני בטוחה שהבגד ים בסדר גמור ואת סתם מלחיצה את עצמך
את יפה שנוח לך אז תתחילי לאהוב את עצמך וכולם יאהבו אותך
לא יודעת אם זה יכול לעזור אבל את יכולה לשים שורט מעל הרבה עושות ככה ולדעתי זה ממש יפה
ואני בטוחה שאת לא מכוערת אולי הבגד ים פשוט כבר לא מתאים
אנונימית
תלכי, אף אחד לא באמת יסתכל על הבגד ים שלך
תלכי, את תחשבי על מה שאחרים יחשבו, פשוט תתרכזי בלהנות, ורק שתדעי, שבגד ים זה משמין בכללי אז... ❤
אני אישית מרגישה הרבה יותר ביטחון בבגד ים כשאני מעלה אותו למעלה(על המותניים כזה) את יכולה לנסות ואם את מרגישה ממש לא בנוח אל תלכי אני כן רוצה שתנסי להינות בלי להיות צריכה לחשוב על זה אבל אני מכירה את ההרגשה ומבחינתי במשך הרבה זמן לא הייתי מסוגלת להינות כשהייתי בבגד ים אז אם זה יעשה לך רע אל תלכי
באותו הנושא: