4 תשובות
הוצאת משהו?
תחזירי אותו ברגע שאת מסיימת להשתמש בו למקום
תעיפי כל דבר שאת לא צריכה מהחדר כי אז הוא עמוס ויש בלאגן
ובגדול זהו
לסדר דברים קטנים שמזיזים די מהר בחזרה למקום. הבעיה זה הצטברות של בלגן ומשימות על משימות. ברגע שמכבים שריפות בשלב די התחלתי זה לא יצטבר לחדר שנראה כמו המרתף הסודי בתחנה המרכזית הישנה בחיפה (מי שמכיר).
את משתמשת במשהו תחזירי אחרי השימוש תסדרי אותו נגיד איפור במגירה או באיזה סלסלה כזאת את מורידה בגדים תשימי ישר בכביסה את קמה בבוקר תקומי ישר תסדרי את המיטה ותתארגני
פשוט תתרמי את כל מה שאת לא צריכה ופשוט תשתדלי לשמור על הסדר. ככה החדר ישאר כל הזמן מסודר בערך. אם כבר מבולגן, אז ממש קצת.