8 תשובות
אני היחיד מכל השכבה שלי שבא היום (אני צריך להשלים מבחן).
אני כי מחר אני מסיימת כיתה י
אני הולכת, לא סיימנו עם מבחנים....
אני לא בא כי סיימנו מבחנים כבר אז על הזין שלי בית ספר
לא הלכתי כבר חודש
לא הולכת כבר שנה
אני הולך יש תיאוריה
אחרת לא הייתי בא
למידה מרחוק ח