5 תשובות
^
כן נגיד לי מזרחים נראים אותו דבר ובלונדינים נראים לי כולם כמו אחים
אנונימית
אני שחורה ואני מבדילה בין כולם.
יכול להיות שלמבוגרים שחורים יותר קשה להבדיל...
אנונימית
^בטח שכן לי הם נראים אותו הדבר
וגם לסינים אנשים לבנים נראים אותו הדבר
אנונימית
^ לא אמרתי שהם נראים לך
שואלת השאלה שאלה אם גם לשחורים לבנים נראים אותו הדבר אז עניתי לה שכן כי לי כן. כל המזרחים נראים לי אותו דבר יש להם מראה דומה משותף
וכנל כל האשכנזים נראים לי דומים
אנונימית