6 תשובות
אולי יש כאלו שבאמת יודעים, מאחים/אחיות גדולים
שואל השאלה:
שוב פעם זה למה לא הכללתי.. תקראי את התגובה למעלה
שוב פעם זה למה לא הכללתי.. תקראי את התגובה למעלה
אנונימית
אני בת 13 והרבה פעמים אני עונה לדברים שקשורים לזה כי אח שלי הגדול עבר את הדברים האלה ואפשר להגיד שאני כן יודעת כמה דברים... אם אני לא באמת יודעת את התשובה אני לא עונה, אבל אם אני כן יודעת אז למה שאני לא אענה ואעזור למי ששאל את השאלה?
שואל השאלה:
למה אתם לא קוראים שתי תגובות למעלה
תקראי ותסתכלי מה רשמתי..
למה אתם לא קוראים שתי תגובות למעלה
תקראי ותסתכלי מה רשמתי..
אנונימית
שואל השאלה:
זה למה לא הכללתי ואמרתי שרובם אבל עדיין הרוב שלא יודע עונה והמיעוט שיודע בקושי ועונה
זה למה לא הכללתי ואמרתי שרובם אבל עדיין הרוב שלא יודע עונה והמיעוט שיודע בקושי ועונה
אנונימית
אחד המעצבנים באמת שאני מתאפק לא לצאת עליהם כשהם רושמים דברים מהתחת