5 תשובות
כי זה כאילו בלי חוקים, לא יודע מה הקטע ומה הקשר אבל בדרך כלל אחרי שמישהו מסתפר אז עושים את זה
עזבי, היגיון של בנים
אל תדאגי אחרי כיתה ח' זה נהפך ל"תתחדש 'אחי'"
אנונימי
מי עושה את זה
מה אני ילד פורטנייט