תשובה אחת
^אפטר אפקט זה לא, אם כבר אז פרימייר אבל גם זה לא הכי מתאים. אפטר אפקט זה ליצירת אפקטים בתוך סרטון, לא חיבור של סרטונים ותמונות אחד אחרי השני, למעשה פרימייר זה כדי לערוך קומפוזיציה, משמע לחבר סרטונים ותמונות וגם כמובן אפקטים עליהם אפשר לעשות. בכל מקרה זה לא מתאים במיוחד, בתור עורך בתוכנות האלו כבר יותר משנתיים אני אומר לך שלא כדאי לך. יקח לך לעשות שם הרבה יותר זמן וזה יצא פחות טוב עם את לא ממש ממש טובה בזה, כי אין המון מעברים מוכנים וכאלה. קיצר לא ממליץ.
באותו הנושא: