6 תשובות
למה לא?
אני בזוגיות עם גבר שגדול ממני ב7 שנים והכל טוב
אנונימית
נורמלי
מוגזם
מה קורה עם השגיאות? ולדעתי זה בסדר
זה פער קצת גדול אבל כל עוד היא כבר לא קטינה זה בסדר לחלוטין...