6 תשובות
למה לא?
אני בזוגיות עם גבר שגדול ממני ב7 שנים והכל טוב
אני בזוגיות עם גבר שגדול ממני ב7 שנים והכל טוב
אנונימית
נורמלי
מוגזם
מה קורה עם השגיאות? ולדעתי זה בסדר
נורמלי
זה פער קצת גדול אבל כל עוד היא כבר לא קטינה זה בסדר לחלוטין...
באותו הנושא: