7 תשובות
למה שלא יהיה בסדר
תלוי, זה לא הכי בריא את יודעת.
כשאת אומרת זה בסדר?
אנחנו לא יודעים למה התכוונת
בריאותית או כל סיבה אחרת
תאכלי מה שאת רוצה לא הבנתי למה את שואלת
אבל כן זה בסדר
אממ אין לך מה לבקש רישות זה לא בריא אפילו לא בריא בכלל אבל תעיש מה שטוב לך ומותר אם את לא בדיאטה.
כן חח את מבקשת מאיתנו רשות?
לא הכי בריא.
לא שמנת פטריות זה מגעיל
אנונימי